الاثنين، 16 يناير 2012

Best Dressed: Golden Globe 2012

أمس أو الفجر كان حفل توزيع جوائز قولدين قلوب صحيح كنت متحمسة أشوف الحفل، و ما زلت، لكن الملابس اللي شفتها على الريد كاربيت ودي أقول إن أكثرها "يسد النفس"، ما أعرف ليه حسيت كل اللي جايات كأنه الحفلة كانت فجأة، بعض اللي جو صدق أشكالهم أي كلام. (حتى روني مارا ما لبست شيء من اللي كان ودي تلبسه :). 

لقد لكم بشكل عام كانت أشكال اللي جايات "مطاريس" أو بأحسن الأحوال ما كأنهم جايين لثاني أكبر حفلة بالسنة ... و لأني كنت مشتهية أشوف ملابس صدق راقية، أظن الشخص الوحيد اللي ما خيب ظني، هي أنجلينا جولي. 


قلت لكم إن أنجلينا جولي "بالنسبة لي" كانت هي الوحيدة قد الحفلة، بهذا الفستان من أتلييه فيرساتشي (خط الأوت كتو حق فيرساتشي)، الفستان مستحيل ألبسه، و لو شفته ما توقعت أنه راح يكون بهذا الشكل ... ألوانه شكله، كلها ما تحمسني إني أفكر أنه يطلع راقي بالشكل هذا، لكن أنجلينا عرفت كيف تخليه خلو، (أعتقد إن السبب، هو إن الفستان كأنه مخيط عليها). 
بصراحة كل شيء أنجلينا سوته، أتوقع إني كنت راح أتجنبه، لكنها قدرت تسوي لوك قد الريدكاربيت صدق. (التطقيم) تعرفون إني ما أحبه، لكن ما أعرف كيف مشي مع أنجلينا (جزم بالضبط زي لون الفستان، روج و شنطة تقريبا زي السفطة الحمراء). 
باختصار فستان ما كنت أتوقع يكون حلو، و إكسسوارات لو أحد قالي إنه بيختارها لهذا الفستان كان من الآخر قلت: يع. لكن أنجلينا طلعت بأحسن فستان شفته بحفل أمس. 

مين عجبكم من القولدين قلوب؟

هناك 3 تعليقات:

  1. I agree with you that most of the dresses were horrible
    But i was astonished by Emma Stone dress by lanvin
    The fabrics plus the belt details were amazing
    I really liked her lovely look

    But again i was socked by the others outfit


    :( That wasn't what i expected to see

    ردحذف
    الردود
    1. you are right, emma looked very beautiful, the color of the dress worked very well with both her pale skin and her hair color. and her make up was just perfect. however, somehow the look in general wasn't new for me, i felt like i saw it before, i think that's why i wasn't amazed by her...
      don't you think there is similarity between her lanvin dress and roland mourt she wore this summer in france? or is it my imagination :)?

      http://images.eonline.com/eol_images/Entire_Site/201186//reg_634.stone.lc.090611.jpg

      حذف